onsdag den 12. januar 2011

Nøøj


Så kom der lidt flere stumper hjem til den gamle Herald. Dem der selv roder med herald ved at de forreste lygtekranse på en 1200 er så godt som umulige at skaffe som nye, dem man finder på ebay er som regel lige så dårlige, som dem man har selv.
Tilfældigvis kom jeg i snak med Bent fra Låsby, vi snakkede frem og tilbage og spurgte ham om han ikk tilfældigvis havde sådan nogle lygtekranse liggende, og dælme så. han fortalte han havde 2 helt nye liggende på lageret. Dem måtte jeg bare ha.
Jeg fik dem til 200 kr stykket og som i kan se på æskerne har de ligget på lageret et godt stykke tid.
Min far kørte så der op en tur her tirsdag da han oss skulle nogle throttle bodies til sin 2.5 pi er, som han selvfølgelig oss lige havde liggende, og tog delene med til mig oss, der iblandt 3 spritnye lygteglas i originalæskerne. ( NOS: New Old Stock ) Så tak til både Bent for stumperne til en rigtig fair pris og til min far for og køre op og hente delene.
Det blir efterhånden sværere og vente med og bli færdig med karossen når alle de nye dele hober sig op og bare venter på og bli monteret.
Til jer der oss roder i de gamle triumphbiler var det måske et opkald værd, og prøve og ringe til Bent fra låsby, da han sælger ud af sit store lager af både nye og brugte dele til alle slags triumphbiler. Hans nummer er 24430904

2 kommentarer:

  1. Hej Tonny
    Ja, jeg kan også varmt anbefale Bent. Jeg besøgte ham for et par år siden og fandt et par gode ting til min Spitfire. Jeg får sikkert brug for hans udvalg igen, når PIén lige mangler det sidste!

    SvarSlet
  2. Hej Tonny,
    Også herfra anbefaling. Alle de fine stumper nænner man jo næsten ikke at tage ud af æskerne og sætte på bilen!
    Keep up the good work, som de ville ha sagt i "hjemlandet"!

    SvarSlet