lørdag den 20. november 2010

Sidste Rust På Rammen

Så lykkedes det mig det mig og få lidt tid til og færdiggøre det sidste rust på rammen. Nu skal jeg bare lige ha primet det sidste, og så står den forreste del af karossen for skud. Jeg har netop fået købt en del stumper hjem fra england, deri blandt 2 stk pressede bunde til foran til omkring 500 kr stykket. Til den pris kan det jo dårligt svare sig og begynde og lave rust i dem, og resultatet blir ski en smule bedre. Jeg købte omkring 28 kg hos James Paddock.uk.com. og forsendelsen kostede 25 Pund, det vil sige omkring 230 danske kroner. Jeg bestilte søndag morgen og onsdag da jeg kom fra arbejde stod det udenfor døren. Det er sgu hurtig og billig service, Det kan jeg varmt anbefale, Priserne hos JamesPaddock.uk.com ligger faktisk oss under de andre store leverandører derovre. Det er helt sikkert værd lige og tjekke deres hjemmeside op.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar