torsdag den 22. juli 2010

UPS!!!

















Kom lige til og købe et projekt mere :)
Onsdag morgen startede med kaffen og så summe lidt rundt på de sider man nu er vant til og klikke ind på. Og da jeg nåede til den blå avis var der ski sat en Triumph Herald 1200 saloon på dagen før, og så gik der ikk længe førend jeg fattede mobilen og fik ringet. inden for kort tid var pengene overført og bilen var min. Hmm så tænker man var det nu smart og investere i nu hvor de andre projekter ikk var færdige, Men hva f..... sådan en her har vi jo ikk i stalden :) og til den formastelig pris af 1500 plus transportudgifter kunne jeg ski ikk sige nej. så nu er meningen at den skal køre som cabriolet og males i to farver (når den er færdig forhåbenlig inden for en overkommelig tid). Den vil selvfølgelig oss blive fulgt her på siden.




2 kommentarer:

  1. Tillykke med købet, du kommer da vist heller ikke til at kede dig før efter jul!

    SvarSlet
  2. Jo tak dirch :-) næ kede sig gør man vist ikk med alle de biler. knægten og jeg har talt om vi gerne ville køre i den her til næste sommer. sååå ved nok hvad tiden skal gå med. meen med lidt go vilje kan det vel oss lade sig gøre.

    SvarSlet