onsdag den 17. august 2011

Cobra Polish

Så fik jeg gang i poleringen af de Cobrafælge, jeg havde købt hjem fra england, for et halvt års tid siden. De havde siddet på en Tr 7 førhen. Og nu havde jeg egenlig tænkt mig de skulle gøre sig flotte på Heralden, når den engang skal på hjul igen.
 Er der nogen der har erfaringer med fælg og dæk størrelser på sådan en Herald ?
 De her er 6 " brede og havde forestillet mig at jeg måske kunne presse nogle 175/70/13 på. Fandt et billede på nettet, hvor der sad nogen noget lignende på en Herald 13/60, og som så ud til og gå. Skriv gerne en kommentar.

1 kommentar:

  1. Tonny - I have no experience with 6" rims on a Herald. My Coupe is running 175x70 on 5.5J rims. No problem at the back - slight rubbing at the front, overcome by fitting adjustable top wishbones to bring the camber in a little. Chris Allen ( http://nuts-about-triumphs.blogspot.com/ ) has Cobra-style rims (not sure what size) on his Herald - maybe Chris can help. Cheers Craig.

    SvarSlet