tirsdag den 15. februar 2011

Hurra for Ebay



Her de sidste 14 dages tid, er det igen blevet til nogle nye stumper til den gamle Herald. Her er det lykkedes mig og finde 2 nye dørhåndtag (NOS), samt et nyt bagklaps håndtag af nyere dato, hos en låsesmed som havde haft dem med rundt på udstillinger gennem tiden, og da han nu efter 25 år stoppede sin forretning solgte/sælger han ud af sine stumper. Han blev så glad for mit bud at han sendte mig et tankdæksel og ekstra nøgler (4) og låserulle med og lavde samtlige låse om så de passer med min tændingslås, Jeg sendte ham nummeret på min nøgle Det vil sige kun en nøgle skal bruges til alle låsene på bilen. Hele herligheden her fik jeg for 155 pund. Plus han sendte det med free postage. Det syntes jeg var billigt

Her er det lykkedes mig og finde de her 3 ure på ebay fra www.spitfire graveyard.uk.com. De vil være prikken over i et, når bilen nu skal være rød og hvid. Mener kun det var Triumph Herald 948 og coupe modellerne der havde de her tre hvide jaegerure.


Så er der her en stak Rustfri dele, som jeg oss har købt på ebay. Det er nu flot med poleret RF stål som skinner, jeg vælger og komme mange RF ting på bilen, så holder det jo det meget længere. Jeg kunne godt ha lavet de her selv, men når det ikk er dyrere end det er vil jeg hellere købe det og bruge tiden på resten af Heralden istedet.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar