lørdag den 4. december 2010

I sne står urt og busk (og Triumph) i skjul





Her i disse tider er der ikk ret mange der laver indlæg på deres blog,( desværre for jeg mangler lidt læsning her til morgenkaffen :-) er det alt det julehalløj der tager deres tid eller er det bare fordi vinteren har taget overhånd og smidt en hvid dyne over landet. Det skal nu ikk afholde mig for og skrive et par linier her og bagefter hoppe i de lange underbukser og så i garagen, hvor Heralden står og skriger efter og få svejst lidt nye håndbyggede pladedele i karossen. Som i kan se på billederne, har jeg demonteret viskermotorsholderen og batteriholderen, disse skulle gerne genopstå i rustfri elpoleret stand og skulle kunne boltes på med små 5 mm undersænket RF umbracobolte. Nu skal hjørnet først lige bygges op og trekants forstærkningen svejses på igen.

3 kommentarer:

  1. hej Tonny
    Ja det ser godt nok ud til at de fleste er gået kolde! Jeg går og "smånusser" med sandblæsning og lakering af småting til Pers mkIII. Den har nu optaget min lift i en måned, så en af de kommende dage bliver den hylende gearkasse afmonteret og bilen skubbet over i "pladeværkstedet". Jeg triller den bare ud, når jeg skal svejse PI.
    Det ser sgu godt ud med Heraldén, go vind!

    SvarSlet
  2. Det indlæg må jeg hellere vise overkommandoen, så jeg kan få lidt kvalitetstid i garagen igen :-)

    SvarSlet
  3. Hej med jer :-) ja jeg tror nu oss de fleste er gået kolde, men det er jo slet ikk så slemt når man først lige er kommet igang, og tanken om det snart blir forår igen og grønne blade på træerne gir mig det ekstra skub til og nå lidt mere. ja den mrk 3 tager lidt tid og når det så ikk er din egen må det være lidt øv :-)kender udmærket det med man lige hjælper lidt, og så blir det alligevel til meget mere end beregnet. hehe ja morten ind og ha fat i overkommandoen, og hvis der skulle være nogen problemer må du købe en tot blomster hos flora blomster, det skulle kunne gøre underværker ;-)

    SvarSlet